Destek Planları 2017-03-16T21:59:11+00:00
Support Service Standard Premium Elite Diamond
Servis Kapsamı 5 x 9 Mesai Saatlerinde* 7 x 24 Hergün 7 x 24 Hergün 7 x 24 Hergün
Remote Support (Telefon, E-Posta, Uzak Masaüstü Bağlantısı) Evet Evet Evet Evet
On-Site (Yerinde) Destek Hayır Yılda 2 Kez Yılda 6 Kez Yılda 12 Kez
Servis Detayları
Çağrı Sayısı 6 12 Sınırsız Sınırsız
1. Seviye İçin Müdahale Süresi 30 Dakika 30 Dakika 30 Dakika 15 Dakika
2. Seviye İçin Müdahale Süresi 60 Dakika 60 Dakika 60 Dakika 30 Dakika
3. ve 4. Seviye İçin Müdahale Süresi 8 Saat 4 Saat 2 Saat 1 Saat
Destek Detayları
En son Hot Fix ler & Service Pack ler Hayır Evet Evet Evet
Major Upgrade’ler ve İyileştirmeler Evet Evet Evet Evet
Health Check Service Hayır Hayır Evet Evet
Technical Account Management Hayır Hayır Hayır Evet
*Haftasonu ve resmi tatiller dışında 09:00 – 18:00 saatleri arasında